söndag 12 februari 2012

Plastic Fantastic ... ?!

Här är en bild på Nancy O'Dell som hon ser ut i dag :) - hon är journalist, författare och tv personlighet. Jag har främst sett henne på "entertainment tonight" när jag har zappat :) ... och i bland stannat till och kollat, och jag måste erkänna att jag tycker att hon är galet snygg. I går satt jag och funderade på om hon är yngre eller äldre än vad jag är. Skulle kunna gissa att hon är allt mellan 25 - 35. - trodde jag:) Det visade sig att hon är 46 år!!!!!!! Hur kan man se ut så där när man är 46 ?!?!


Om man googlar bilder på henne så hittar man foton när hon ser mycket rundare och äldre ut i ansiktet - hon ser ut som en helt annan person. Vad är hemligheten ? ... för något har hon definitivt gjort.
Och hur okay är det egentligen att operera sig? Om jag hade råd så skulle jag definitiv göra något åt rynkorna mellan ögonbrynen. Det gör att jag ser arg och gammal ut, och dessutom tror jag att jag skulle slappna av bättre med lite botox eller dyl där så jag inte kan rynka pannan och ögonbrynen lika mycket :) 

2 kommentarer:

  1. Man kan göra så otroligt mycket med smink och jag ser fram emot att lära mig så mycket som möjligt...kunna sminka ansiktet smalare och sånt :)

    SvaraRadera