söndag 19 februari 2012

Träning vecka 7 2012

Måndag: - 

Tisdag:  
Styrketräning: Bröst och axlar.
Linneas utmaning: 26 Burpees. 26 x 2 Russian Twist, 26 situps.

Onsdag: 
Jillian Michaels: Killer buns and tighs workout.
Linneas utmaning: 27+28 Burpees. 27+28 x 2 Russian Twist, 27+28 situps.

Torsdag: Jogg: 5.5 km. Styrkträning rygg och armar.

Linneas utmaning: 29 Burpees. 29 x 2 Russian Twist, 29 situps.

Fredag: Jogg: 5.5 km.
 Styrketräning: Ben och mage.
Linneas utmaning: 30 Burpees. 30 x 2 Russian Twist, 30 situps.

Lördag: Jogg: 5,5 km. Pilates.

Linneas utmaning: 31 Burpees. 31 x 2 Russian Twist, 31 situps.

Söndag: Jogg; 5.5 km.

Linneas utmaning: 32 Burpees. 32 x 2 Russian Twist, 32 situps.

Kommentar: Ganska lik förra veckans träning. Enda skillnaden var att denna vecka består av ett joggpass mer och ett styrketräningspass mindre. Men det känns faktiskt helt okay :) Har varit mer motiverad och haft mer energi denna vecka.
Funderar på om det kan vara en god ide att komma ut varje dag, om vädret är dåligt kanske jag kan köra power walk... tror detr skulle göra att jag gick ner lite i fettmängd :) 

Mikaelas  utmaning 10 mil på 10 veckor var denna vecka 5: 22 km. Har sammanlagt sprungit  99 km och  det är 5 veckor och 1 km to go :) 

4 kommentarer:

  1. Haha. Trodde du ja! 101 km to go ;)
    Du jobbar på bra som vanligt. Om inte detta ger resultat så vet inte jag... Ha en fin söndagskväll! Kram.!

    SvaraRadera
  2. Jag skrev ner detta innan jag gick in på din blogg :) Men som sagt, jag är på :) 101 km to go :)

    Tack för allt stöd och pepp söta du :) !!

    SvaraRadera