tisdag 13 december 2011

Dagens Positiva

Usch var så gnällig i går, känner att jag vill väga upp det genom att nämna tre saker som gjort mig riktigt glad idag.

1. Jag var på International Neighbours Painting Group, har inte varit där på evigheter, men tyckte det kunde vara skoj att komma utanför dörren och träffa folk. Vi målade av äpplen idag - min teckning fick som vanligt kommentare som " it's good to have fun", and "nice intense colors" och var inte den som fick de andras beundran ;) men det är verkligen skitsamma, för jag hade trevligt och njöt av att kladda lite med vattenfärger;)

2. Jag har kollat på tv4s Luciatåg, och det var såååååå mysigt :) Fick verkligen julstämning ända ut i tårna ;)

3. Det kom ett paket idag :) Jag har nämligen shoppat på Sephora :) Massor med roligt smink. Så jäkla kul! Make up är mycket billigare här än Sverige, och jag älskar alla value pack, man får otroligt mycket för pengarna :) LYX ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar