torsdag 15 december 2011

Underhållning...

Jösses vad sena vanor jag skaffat mig som gräsänka. Började leta på netflix efter något sevärt, efter att ha börjat kolla på en dokumentär om Joseph Campbell och en finsk julfilm började jag kolla på "Raising Hope" som är en serie. Den är skitkul, nu kan jag inte slita mig :) Den handlar om en kille som har sex med en tjej som visar sig vara massmördare och avrättas. Bara det att hon blev gravid och föder en dotter som killen får ta hand om. Han kan ingenting om barn och bor fortfarande hemma hos sina halvgalna föräldrar. Lite samma anda som " My name is Earl". Tack Netflix för att det alltid går att hitta massa kul att titta på :)

3 kommentarer:

  1. Netflix rocks! Vi är just nu på säsong 2 av den gamla godingen Twin Peaks ;)

    SvaraRadera
  2. Oh, den ligger och väntar i min "Instant queue" på min netflix, kul att höra att den är bra :)

    SvaraRadera
  3. Helena ;) I know Netflix är bäst! Åhhh jag älskar Twin Peaks, spelade in hela serien och har den på VHS hahaha ;) Har sett den massor med gånger ...

    Nadja, japp, har sett klart hela första säsongen och den var helt otroligt underhållande och njutbar :)

    SvaraRadera