tisdag 27 december 2011

Mellandagar

Nu är julen officellt slut ... vilket innebär mindre mat ;) Jag älskar verkligen att ha massor av färdig lagad mat i kylen :) och massor av godsaker som man normalt inte har. 

Nu är det nedräkning till Nyårsafton som gäller, och Erik är faktiskt ledig hela veckan. Jag funderade på om man kunde göra någon roadtrip någonstans. Och jag måste erkänna att jag var lite sugen på NYC :) Jag har några släktingar som bor i New Jersey 20 minuter från Manhattan. Jag hälsade på dem för ca 10 år sen men har efter dess inte haft mycket kontakt, vilket är synd - för det vore verkligen ypperligt att kunna bo där, och dessutom är de väldigt trevliga. Vid närmare eftertanke så kostar NYC en hel del och jag tror att jag skulle föredra att promenera omkring där när det är aningens varmare kanske :)

... så det verkar som om vi håller oss häromkring i veckan. Erik har sagt att han kan hänga med på det mesta men han orkar inte planera eller ta tag i något:) Men jag ska kolla runt lite på vad som finns att göra i Michigan. Det är visserligen skönt att ta det lugnt, men ännu bättre att varva det med liiite action!



Vår Julgran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar