fredag 23 december 2011

Dan före doppardan ;)

.... läget är under kontroll. Eriks julklapp som jag beställde från amazon i går kom just. Och den är sååå fin, hoppas han också tycker det!

Har inhandlat all julmat, det blev även en ny skinka. I kväll tänkte jag koka gröt och göra köttbullar - och baka en filmjölkslimpa till.

Men, jag har fortfarande inget att ha på mig :( Kanske blir en shoppingsväng till. Nu funderar jag på en joggingtur så jag kan äta massor med julmat i morgon med gott samvete;) ... i går åt vi japanskt mat ute och känner mig fortfarande svälld efter alla nudlar...

3 kommentarer:

  1. God jul till dig och din kära! Hoppas ni har och får det supermysigt. Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Du hittar säkert något i garderoben att ha på julafton kläderna är inte så viktiga det är ju maten och där har du ju koll

    SvaraRadera
  3. Tack detsamma Mikaela!

    Maud, det är klart att jag har kläder i garderoben, men inte tillräckligt ;) Ja maten är viktig, och den blev ätbar :)

    SvaraRadera