måndag 19 december 2011

My baby is back :)

Erik kom hem igen i Fredags :) Och självklart blev det tacofredag, (och Lördag, för vi hade så mycket rester.) Det har varit jättmysig i helgen och jag känner mig lite nyförälskad. Det är nog bra att vara i från varandra i bland så man hinner sakna och längta lite :) 

Bild från vår bröllopsmiddag 2008. Suddig men snygg ;) 

Nu känns det som det är förberedelser inför julen som gäller. I går bakade jag bröd och gjorde glögg, och i dag har jag gravat lax. Håller verkligen tummarna för att den blir bättre än förra året - då blev den så salt så det var helt omöjlig att äta. Känns som det är så mycket som jag vill laga och pyssla med. Vi har inte så mycket juldekorationer och vi behöver inhandla en gran. Sen behöver jag något att ha på mig på julafton, har absolut ingenting. Jag är på jakt efter en kort, snygg, enkel mörk yllekjol som man kan ha under vintern och matcha med tröjor och koftor. Men hittills har jag inte lyckats hitta något åt det hållet :(  ... men kanske hinner än :) 

6 kommentarer:

  1. Vilken söt bild! Ni är ursöta båda två :-)
    Jag skulle gärna vilja se en bild i helfigur, klänningen ser spännande ut!

    /Jenny

    SvaraRadera
  2. Vilken jättefin bild! Ni ser så kära och mysiga ut!

    SvaraRadera
  3. Ahh, vad fiina ni var!! Haller med Jenny dar...:)

    SvaraRadera
  4. Tack, bilden är tagen med mobilkamera ;) Kanske lägger upp en bild på hela klänningen;) - känns som det var ett tag sen ;) Jag lät sy upp en kopia av en designklänning, den är vit och champagnefärgad :)

    SvaraRadera
  5. Vad ska ni med juldekorationer till när ni är så vackra själva

    SvaraRadera