måndag 16 april 2012

...here we go again...

Ny start på veckan och nya tag!
Veckan börjar hyfsat varmt (18 C) men rejält blåsigt, huset bara skakar av alla vindar! Dock var det riktigt skönt att ge sig ut och springa i blåsten, inte lika skönt att sitta ute och dricka te hahahaha :) 


Jag har i alla fall fått ändan ur vagnen och beställt tid för klipp och sling i morgon! :) Ska bli så skönt att både få håret genomklippt och lite ny färg och glans. Nu har jag ett dygn på mig att bestämma vilken hårfärg jag ska köra på. Lutar åt ganska mörkt brunt - nackdelen är bara att det blir knepigt  och slitigt för håret om  man vill bli blond igen :) Men hur var det nu - omväxling förnöjer ;) 


2 kommentarer:

  1. Vad härligt det ser ut att sitta ute och dricka morgonkaffe :)
    Skönt också att fixa håret, skulle också behöva det egentligen men det är min stora skräck - att gå till en amerikansk frisör... haha :)
    Vad du är väljer för färg, kommer det bli kanon tror jag!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas det :) Går till en "salong" (Aveda institute) där det bara är studenter - fördelen är att det är billigt, de får inte ta emot dricks och om de inte grejjar det så gör deras handledare jobbet. Handledaren bekräftar också allting med dig innan studenten gör det - vilket ökar chansen för att de verkligen förstår vad man menar :)

      Radera