torsdag 26 april 2012

VardagsTorsdag

Hellloooooo Torsdag ;) Sitter här i min ensamhet och håller på att laga lite sen middag  ;) Erik har varit på konferans i Detroit denna vecka vilket även innburit att han haft jippon på kvällarna också, så efter att ha ätit köttfärsås från frysen i två dagar kan det vara trevligt med lite färsk mat ;) ... även om jag får äta ensam.

Det är en helt vanligt vardag i dag. Började dagen med at städa - och fortsatte dagen med att städa ett par timmar. Vår hyresvärd har visning på huset igen!! Han ringde i går och bekräftade visning i dag och på Lördag förmiddag - bad också oss att se till att det var städat och fint ;) Den kommentaren fick mig nästan att vilja lämna världens röra hehehe, men jag lovade honom att skrapa upp leran från golvet - så i dag har det varit rent ;) Vårt kontrakt går ut sista Augusti, men redan för ett par månader sedan ville han veta om vi vill fortsätta hyra efter det. Och eftersom vi inte vet var vi hamnar i höst så kan vi så klart inte lova att skriva på för ett helt år till. Så tyvärr får vi släppa vår lilla mysiga lägenhet i höst:) - men jag hoppas ju fortfarande på vår lyxvilla med stort kök och jacuzzi då  ;)

Efter städningen drog jag med Sandra för lite shopping :) I helgen blir det lite party så det vore skoj med något nytt och fräscht. Egentligen skulle jag verkligen behöva en helt ny garderobsmakeover, men det får bli  när jag blir rik :) I dag hittade jag absolut ingenting :( Fattar inte riktigt vår och sommarmodet, det som finns i affärerna i vårt shoppingmall ser ut som gamla kvarlevor från 80 talet ?!?! Inget fel i det, men det är inte vad jag letar efter. Vore kul att verkligen hitta en outfit så man får känna sig lite vårfräch och snygg! Kanske blir ett nytt försök i morgon :)

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Vi kommer att flytta ifrån lägenheten ja ;) Sen vet vi inte var. Erik är sugen på jobb inom industrin - och den finns här i Michigan :) Sen vet man aldrig om det blir Sverige ;) - och har fortfarande inte gett upp hoppet om soliga Californien ...

      Radera