onsdag 18 april 2012

... a much better day ...

I dag känns livet riktigt bra igen, lustigt hur det går upp och ner ?! Kan det liksom inte vara perfekt jämt ?  
Till och med mitt korta hår känns fint ;) ... efter att jag fluffat upp det i alla fall :)

På förmiddagen var jag och pysslade  lite med glasmosaik med International Neighbors - superroligt, vi fick skära och bryta glas i bitar och sen sätta ihop till mönster och göra underlägg och dyl. Älskar glaskonst! 

Sen lunchade jag med Helena och Saara och åt supergod crabcake! Shit vilka tjejer alltså - så himla trevliga, och roliga! - Detta var precis vad jag behövde! Tack för att ni kom och hälsade på i Ann Arbor! Blev på helt fantastiskt gott humör av att hänga med er :) 

... och nu ?! Solen skiner och jag bara känner hur gärna jag vill grilla ;) 


8 kommentarer:

  1. Horde att ni skulle traffas... Skojsigt!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var det, och snart får jag träffa dig också förhoppningsvis ;)

      Kram!

      Radera
  2. Tänk vad ett leende kan göra,för övrigt tycker jag att håret blev snyggt har svårt att se dig som annat än blond

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Maud, gillar att vara blond;) Men det hade varit lite roligt med omväxling :)

      Radera
  3. We'll be back ;) Vi gillar Ann Arbor jättemycket och hade en superkul dag, Saara tyckte det var jättekul att få träffas också :) Nästa gång får du komma till Northville så tar vi en tjejdag där och strosar tycker jag! Eller Kensington som sagt...

    SvaraRadera
  4. Jag tyckte håret blev jättebra! Det är inte alltid lätt att hitta en frisör i Sverige och här i USA är det ännu värre :-) Jag har tur som har hittat en som förstår mina knaggliga försök till att förklara hur jag vill ha det :-D Skönt att det känns bättre idag! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Kul att du har hittat en som känns bra, det är verkligen guld värt! Jag gillar verkligen din frisyr!
      Kram!

      Radera