söndag 15 april 2012

Omväxling förnöjer ...

Jag tror inte på rutiner när de blir allt för fasta! Så istället för taco-Fredag så kör vi taco-Söndag :)


Annars har vi haft en riktigt lugn helg och inte gjort mycket alls. I dag var vi och för sig ute och sprang i tjugofem graders värme och det var fruktansvärt kvavt och fuktigt, nästan så att det var svårt att andas! Men det gick riktigt bra endå :) 

Har lyssnat på Cowboy Junkies boxen jag köpte i Fredags också - hela fem cd skivor hahahaha :) ... en hel del bra, men även en hel del lite för skumt och deppigt. 


Känns som jag tappat gnistan lite efter mitt jobbförsök i veckan. Jag utgår i från att alla jobb och arbetsgivare inte är dåliga - men endå! Jag har börjar fundera på vad jag ska i sjukvården att göra egentligen?! Kan ingen bara betala mig för att lyssna på musik hela dagarna istället?! :) Cowboy Junkies kanske behöver en ny assistent!? - de betalar säkert bättre och jag lovar att jag skulle ha så mycket roligare :) Fan alltså - jag vill känna att jag är bra på något, tjäna bra och ha ett jobb som är tillfredställande.



Jag steker tacofärs. Who am I kidding, det är Eriks uppgift :) Jag
bara posar för att få ett foto till bloggen hahaha ;)

    2 kommentarer:

    1. Efter en sådan första jobbupplevelse hade vem som helst tappat gnistan skulle jag tro...Du kanske ska gå med i SWEA och "annonsera" på vår facebook-sida att du söker jobb? Det finns ju ett stort kontaktnät där och jag vet att en del bor i Ann Arbor. Värt ett försök kanske :)

      SvaraRadera
      Svar
      1. Hahaha ;) I know, du har rätt - värt ett försök!

        Radera