onsdag 4 april 2012

Kvällsträning

Jag har märkt att träning tar upp ganska mycket tid (no kiddin') . Just nu försöker jag fokusera på mitt jobbprojekt, dvs att söka 25 jobb på så kort tid som möjligt. Detta är ganska tidskrävande, speciellt då jag det tar tid att hitta jobben över huvudtaget. Sen vrålpluggar jag till NCLEX igen ;) ... sen är det ju dem vanliga hemmafrussysslorna som matlagning, tvätt, städning, handla och planera mat. Det känns lite som jag inte kan tillbringa dagarna med att slöträna längre ;) 

Så i morse gick jag upp en timme tidigare än jag brukar och gick ut och sprang till soluppgången :) Var lite orolig att jag inte skulle grejja det hahahaha ;) I går åt jag nämligen superduper stak mat av misstag, men man blir härdad - vilket innebar att det kändes som att jag kokade i natt ;) Erik skulle nämligen ringa och beställa indisk takeout och sa att jag ville ha "medium spicy" - de hade förstås uppfattat, spicy vilket är det starkaste de har :) ... och de snålar inte direkt på kryddorna. OCh eftersom jag är väluppfostrad och har lärt mig att man inte slänger mat så var det bara att äta :) 

Nu på kvällskvisten blev det styrketräning :) Och efter det invigde jag mitt nybakade LCHF bröd som innehåller 10 ägg, 50 g smör och 2 dl kokosmjöl. Det ser ut som vanligt vitt bröd :) ... och om man rostar det så är det till och med riktigt gott :) - eller ja, det smakar inte så mycket. Alltid kul att prova nya saker!

2 kommentarer:

  1. Sluta visa upp dina muskulösa armar!!! Jag blir så deprimerad över att se på mina egna stickor :) Nä, bara skojar. Du är duktig!!! Stå på! Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, det gäller att få ljuset att falla rätt! Ska försöka hitta lite alternativa poser där jag ser lite mer otränad och tjock ut ;) Kram!

      Radera